17.02.08

First entry

Konečně jsem se dostal na nějakou tu dobu k internetu a můžu napsat pár řádků.
Jak většina z vás tuší, odcestoval jsem v rámci výměnného programu na Taiwan. V rámci výměnného programu s několika tchajvanskými univerzitami, mi bylo s požehnáním školy a  ministerstva školství dovoleno vycestovat a účastnit se tak poznávacích a kulturních akcí na druhé straně Země.


Zprovoznil jsem tenhle blog, abych vás všechny informoval o tom, jak se nám tady v Taipei žije a zodpověděl tak na základní otázky mé Taiwanské existence. Hlavním lákadlem těchto stránek budou fotky, které se nacházejí ve fotogaleriích. Samozřejmě komentářům se meze nekladou a jsou vítány, záleží jen na vás, jestli je časem zakážu a nebo na ně budu i reagovat, ale snažte se být trochu ohleduplní, jelikož to budou s největší pravděpodobností číst také páni rodiče;-)
Pokud by jste měli jakékoliv dotazy nebo připomínky neváhejte a pokuste
se mě kontaktovat na některém z kontaktů uvedených v profilu. Doporučuji zejména znalejším mojí nátury, kteří by si mohli splést tento blog s pouhou soukromou korespondencí!
Mějte na paměti, že v Taipei je o 7 hodin více než u vás.




Žádné komentáře:

Okomentovat