08.05.08

MS2008

Mistrovství už začalo a já jsem to zjistil teprve včera
Vypadá to, že poprvé nepůjdu do hospůdky podpořit naše chlapce....i
když na zdejší pivko stejně neni chuť. O víkendu jsme se byli podívat v Tainanu
a tam jsme se namlsali pořádným pivkem. Sice neměli českýho gambáče ani plzeň, ale alespoň to německý pivko je mi bližší než ta zdejší "voda".
Název Blue Girl byl sice jemně ujetej, ale co čekat od exportu a ještě
distribuovaného přes Koreu. Nic to nemění na faktu, že jsme zažili
parádní večer v hospůdce evropského typu. Jmenovala se Armory a dýchala
tabákový dým skoro stejně zhluboka jako ta naše česká. Jedna z věcí,
které mě tu dost štvou jsou ty všudypřítomné obrazovky. Hospoda měla do
kopy velikost poloviční Sauny(rozuměj poloviční Zdi) a vysely tam 3
obrazovky! Sice jsem byl znechucen, ale když kolem dvanáctý začali
dávat rozhovor s Petrem Čechem, zalil mě pocit národní hrdosti a všem
jsem musel říct, že tenhle hráč je z Čech, stejně jako já. Podpořen
jsem byl třemi škopky - sice nám nejdřív dali půldecky, ale rychle jsme
jim vysvětlili, že takhle se pivo pít opravdu nedá a dovalili aspoň
třetinky.

Jo, už jen vzpomínky na víkendové putování ve mě vyvolávají příjemně
relaxovanou náladu. Ve čtvrtek večer jsme se s Honzou sbalili a
vyrazili na nádraží. Poprvé jsme si dovolili HSR(High speed railway),
ale 4 hodinový rozdíl je na tom cestování vlakem opravdu hodně znát.
Vlaková souprava si to valila 300 km/h a my jsme neměli pořádně možnost
prohlížet okolí. Ne kvůli té rychlosti, ale proto, že jsme vyrazili
opravdu až za tmy:-) Příjemným překvapením bylo, že nás z nádraží do
města  v cílové stanici odvezl autobus zcela zdarma. 40 minut cesty  by
jsme taxíkem solidně přeplatily, ale my se nenechali zlákat a počkali
si na autobus dotovaný taiwanskými dráhami. Ve městě nás vyzvedla
Zuzka. Vyjednala nám hostel, půjčení skútrů a mohli jsme vyrazit do
již zmiňované hospody:-) - TO BE CONTINUED

Jak to vidíte letos?....budeme první, nebo se necháme vyštípat už v
osmi finále?...Tak na tyto a další otázky nám odpoví až příští týden;-)

Zatim Ahoj a fandímeeeeeee.





Žádné komentáře:

Okomentovat