03.06.08

Game news

Máme  tady nový týden a s ním také nějaké novinky co se týče našeho soutěžení.

First things first - Vítězem soutěže o další razítko s vlastním čínským jménem se stává:

Markéta Kohútová!!!


Jako první odpověděla na soutěžní otázku týkající se jak jinak než čínského překladu. Správně usoudila, že pokud Wo hui kai che...pak dokáži řídit auto:-)
Tímto Markét gratuluji a věz, že odměna tě nemine.


Dále bych se s vámi chtěl podělit o dojmy, které ve mne zanechala hra Bioshock. Vzal jsem si ji s sebou, kdybych se tu náhodou nudil a tajně jsem doufal, že můj notebook bude schopen tu grafickou nálož zvládnout. No, zvládnul a nutno dodat, že docela v pohodě. Grafika je opravdu úchvatná a oželil jsem raději nějaké to FPS jen proto abych mohl sledovat skvělé světelné efekty pod hladinou oceánu tak jak je tvůrci zamýšleli. Svět města Rupture, do kterého se dostáváte prostřednictvím in-game videa je fascinující a neuvěřitelný. Podobnost se System shockem je více než jen náhodná a autoři mne přesvědčili, že se stále dá vytvořit kvalitní akční RPG, které v případě Bioshocku přesahuje rámec svého žánru. Příběh je geniálně zakončen a rozuzlení je stejně překvapující jako samotné dialogy ve hře. Co se týče obtížnosti, tam jsem se řídil přesnými pokyny od distributora a vyzkoušel jsem si hru za zkušeného hráče - hard difficulty - občas byla opravdu hard, ale o to větší zážitek jsem ze hry měl. Pobíhat po lokaci s minimem života, bez lékárničky a tušit, že příští souboj se může stát osudným je pravým hnacím motorem atmosféry celé hry. Stejně jako v předchozích dílech, je atmosféra podvodního světa Rapture tvořena jak vizuální tak především zvukovou stránkou...A budete se bát. Doporučuji především fanouškům System shocku. - Garance několika probděných nocí zaručena.

Žádné komentáře:

Okomentovat