11.06.08

Finals

Poslední týden školy je za námi a musím říct, že to byl celkem zápřah. Makal jsem na projektu celý víkend a pak jsem ještě musel napsat esej, ale všechno dopadlo podle mého přání a úspěšně jsem zakončil 90% všech předmětů. Už mě čeká jen Čínština příští středu. Dneska jsme lehce oslavili konec semestru a náhodou popili několik pivek se zdejším profesorem z našeho departmentu. Prima chlapík v nejlepších letech(45), který nás co do otevřenosti a přívětivosti porážel na všech frontách. Opravdu první borec, kterého jsem tu viděl nasávat stejně jako nás - dal tři pivka a po telefonátu se ženou valil domu. Byl jen vyvenčit psa a nějak se zapomněl:-D

Update galerie lidé a slibuji, že teď když už mám trochu času, pokusím se sepsat alespoň zhruba jak to vypadalo na dalších překrásných místech, kterých je Formosa plná;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat