11.06.08

24 na krku

No už je to tak zase jsem o rok zestárnul. Ale rok to byl dobrej...23 bylo zlatejch, uvidíme jak se vybarví těch 24:-)

V pátek jsme měli naplánovanou farewell party pořádanou zdejší AIA organizací, která se o nás jako o cizince celý rok starala - Tímto DĚKUJI. Tak nějak krásně se to sešlo na pátek 6.6. a já jsem to pojal zároveň jako oslavu narozenin. A nebyl jsem sám, v ten samý den jako já se narodil taky Roberto(Italský chlapík studující MBA) a dohodli jsme se že po farewell party zajdeme do baru popít a pokecat. Co taky dělat jiného, když rozlučka končila v půl deváté večer, že?! Zaveleli jsme směr Barbedos - klub poblíž 101, kde se koná swing - a přidalo se celkem dost lidí. Dokonce holky z AIA, které neholdují klubům se rozhodly v oslavování pokrčovat. Sešli jsme se před international building v půl deváté, ale když jde horda, tak to trochu trvá a odjezd busem číslo 250 byl až deset minut po desátý. Barbedos byl cekem opuštěný a stůl pro 15 nebyl problém. Dali jsme si koktejl, pokecali, připily na ta nová léta a...Šlo se dál!!!
Jelikož taiwanská děvčata mají celkem strickt rodiče a musela být doma kolem dvanácté, vydali jsme se je doprovodit a po cestě okoukli klubíky. Lava byla hned přes ulici, ale cena a nemožnost all U can drink nás odradila. Mezi tím se naše skupina lehce roztříštila - Robertovy volala snoubenka, Suresh se vracel do laboratoře a ostatní taiwanci prostě kalit nechodí. nakonec jsme zbyli my 4 Češi, Rumi z Japonska, a 2 ruští studenti Světa s Alexandrem. Už ani nevím kdo, ale někdo zahlásil ROOM 18 a zmizel v útrobách jedné z výškových budov. Na volání tohoto typu se odpovídá jedině souhlasným následováním a tak jsme svorně vyrazili na steč nejslavnějšího klubu v Taipei. Vstup 600, 2 drinky a nejproslulejší klubové prostředí v jihovýchodní Asii - argumenty které přesvědčili pouze Michala, Honzu a mě. nezaváhal jsem ani na minutu...strávit narozeniny v tomhle klubu je jako sen - ROOM 18 mi unikal celou dobu pobytu. Razítko, lístky na drink a vzhůru mezi rejdící davy. Zprvu trochu zklamání z RnB, které se hraje po všech klubech v Taipei, ale jen co jsem našel skříňky a objevil druhou stage, na které DJ roztáčel desky v rytmu TECHNA....byl jsem ve svém živlu! Cola+whisky na zahřátí a už to jelo. Od 11 do půl páté jsem se nezastavil - ROOM 18 potvrdil svojí reputaci. Nejlepší večer v klubu, který jsem v Taipei strávil. Po cestě domů jsem litoval jen toho, že nás nešlo víc. Zvuky velkoměsta v půl páté nejsou tak hlasité, taxikáři mlčí, a jejich profesionalita je na nejvyšší úrovni...do toho čínská muzika a cigáro...pohodové zakončení večera. Taxikář, snad jakoby věděl, že mám narozeniny, mě vysadil přímo před kolejemi uvnitř kampusu...beze slova, s chladnou profesionalitou zastavil přímo před dveřmi naší koleje číslo 1.

Taipei mi bude scházet....MOC!


Žádné komentáře:

Okomentovat