08.04.08

Další školní tejden

Včera jsem se vrátil z pětidenního výletu na slunný jih. Společně s Honzou a Honzou:-D jsem se vydal do Kaohsiungu navštívit holky studující na Wenzao Ursuli ne College of Languages. Výsledek si můžete prohlédnout ve fotogalerii.

Jenže nový týden nám nepřipravil jen příjemné zážitky, ale čekala nás i krutá realita školních dnů. Ani jsem se po příjezdu nestačil vysprchovat a už jsem mazal na schůzku s týmem na Strategic management. Opět jsem byl jediným příchozím a začínám pochybovat o zdárném výsledku našeho projektu:-/ Test z angličtiny byl procházkou růžovím sadem, ale co taky čekat od oral aural skills 1. Jenže to nebylo všechno. Naše Marie se rozhodla dát nám trochu do těla a museli jsme vymyslet scénku, nebo prezentaci na další hodinu, ve které se budou muset všichni z týmu předvést. Ne, že by mi vadilo hrát divadlo:-D, ale zklamání z předešlé schůzky týmu mi nedávalo moc naději na uskutečnění jakékoliv aktivity. Naštěstí jsem nebyl sám, kdo se rozhodl to nenechat náhodě a tak jsme se dohodli na tématu, postavách a scéně. Když nic, tak alespoň tohle máme za sebou. Scénka bude na pořadu až 5.5. tak se to snad dotáhne.

Uvidíme co přinese zítřek...pro dnešek jsem tak unavenej, že si asi zase půjdu lehnout:-)

Peace out!

Žádné komentáře:

Okomentovat